PANEL GİRİŞ
EN
KAYNAK YÖNETİMİ

Şikayet Yönetimi

Şikayet/talep yönetimi, hizmet verilen otorite ile hizmet veren kurum arasındaki şikayet ve taleplerin yönetilmesi, şikayete konu olan hadisenin fotoğraflarla açıklanması, şikayetin sisteme giriş saati, hangi alandan ne kadar ve ne konuda şikayet geldiğinin takip edilmesi ve raporlanması, gelen şikayetlerin çözüme kavuşturulup yine fotoğraflarla şikayet çağrısının kapatılması, bildirimler, şikayet ve çözüm zamanının performans değerlendirmesine dönüştürülmesi gibi işleri içerir.

Tenko® Customer satisfaction device

Temko® Cihazı

Ürünlerle ilgili daha detaylı bilgi almak için bize ulaşın!

İhtiyaçlarınız hakkında görüşebilir, fiyat teklifi alabilir veya demo talebinde bulunabilirsiniz..

İletişim Tercihiniz:
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.